NEW YORK CITY - DAG 1

Har vert en dødsbra dag! Har sett heilt sinnsjukt mykje!! Det begynte med at vi stod opp skikkelig tidelig. Vi våkna halv 6 og stod op då, og var framme på Manhattan i 9 tida.

Det første vi gjorde var å gå litt i Central Park. Kjempefin park. :-) Var litt kjipt å få vite at når gruppa før oss var der, holdte dei på å spille inn Gossip Girl der!!!

Så kjørte bussen litt rundt på Manhattan, og vi såg MASSE kjendte plassar. Har sett plassen der John Lennon var skutt, huset til Bruce Willis, Steven Spielberg, Dustin Hoffman og maaaange andre. Vi såg og Friends-huset, der Friends-gjengen liksom bur. Også kjørte vi forbi Madison Square Garden og Jillian (?) som er USAs beste skule for sangera, dansera og skuespillerar. Også såg vi det SATC bakeriet. Magnolia Bakery.

Vi kjørte og forbi filminspilling som viste seg å vere Gossip Girl!!!!!!! Truuuur eg såg Chace Crawford faktisk. :-D

Etterpå for vi på 5th avenue. DET var rått! Louis Vuitton, Lacoste og alle dei fine, dyre butikkane. Men vi shoppa ikkje der då, det var det ikkje så mykje tid til. Eller penga.... Haha.

Såååå for vi inn i ei kirke. Eller katedral var det vel faktisk. St. Patricks cathedral eller noke sånt?

Så var guidinga ferdig, og vi fikk gå litt aleine (eller ikkje heilt aleine, i grupper). Vi var ei gruppe på 8 personar i starten. Vi starta med å reise på Starbucks. Eg kjøpte jordbær smothie, den var dødsgod!

Deretter kjøpte vi I <3 NY t-skjorter før vi for heilt på toppen av Rockefeller centre. Heilt SJUKT utsikt! Vi såg ut over heeeeile byen. Og det var kjempeskummelt når vi skulle ta heisen opp, for taket i heisen var glass, så vi såg heile veien opp mens vi for opp. Og det var kjempefort! Alle fikk liksom dott i øra.

Så gikk vi på Times Square! Var veldig kult! Og sida M butikken var der og måtte jo vi nesten inn der og. Sinnsjukt med sånne drops der! Ganske logisk igrunn... Så fant noken av oss ut at vi ville på Macys, så vi delte oss opp i to, sånn at vi var 4 stk som for dit. Vi for faktisk aldri inn dit engang... Enda opp på Victoria's secret kjempelenge, kom nesten forseint til bussen tilbake til New Jersey (der hotellet er.). Vi måtte nemlig ta taxi, og på den gata vi var, var det kjempemange som skulle ta taxi, så vi måtte stille oss i taxi-kø egentlig, men det var en kjempesnill taxisjåfør som lot oss snike litt :.)

Etterpå for vi som sagt på hotellet og spiste og la oss. Jetlag enda!

Ja, det vart eit innlegg eg skreiv igår, men internetten klikka, så måtte liksom skrive på Word. Skal skrive om idag imorga, viss eg får tid. Har nemlig ganske god tid når eg skal mellomlande i Philadelphia, men veit ikkje om det er internett på flyplassen. No skal eg pakke sammen tinga mine og legge meg, Må nemlig stå opp 03.20 imorga!!!!!! Og flyet går 06.59.

Skal prøve å legge ut eit innlegg med bilder og.